Golvet är på plats

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Min 8 kvm börjar ta plats! Golvet är inlagt och det är nu bara lite spackling, tapetsering och golvlister kvar innan det är klart. Excited! :) Är jättenöjd med färgen på golvet, precis den mjuka tonen som jag var ute efter från början. Fräscht trägolv, men det känns ändå inte så träigt och tråkigt- ni förstår :) Tror att golvet kommer lyftas ännu mer när jag får upp tapeterna som går i samma ton. Hoppas natten går fort så jag får upp och fortsätta i morgon, så kul! :) 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Oliviapivia:

Haha verkar som vi ska ha samma golv! :D Jag och Mikael var och bestämde golv och tapeter igår i Birsta och det där ser väldigt mycket ut som det vi bestämde oss för i alla fall, såå fint!! :)
Kramis

Svar: Jaha, vad kul! :) bra smak!!
Är erat golv också från rusta? :)
Kram!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :