Byxor i storlek 25

publicerat i Allmänt;
Slängde mig i bilen idag och åkte ut till Birsta en snabbis efter föreläsningen. Nya handdukar, en badrumsmatta och en hallmatta behövde inhandlas. Hoppades även på att hitta ett par vita byxor då jag inte alls är nöjda med mitt gamla par som jag har sedan några år tillbaka. Sprang in på Vero Moda och plockade med mig ett par i storlek 27 och ett par i storlek 28, precis som vanligt. Var lite optimistisk och började dra på mig 27:orna men gissa vad! Dom var på tok för stora. Med ett leende på läpparna gick jag ut och frågade om dom hade mindre storlek. Expediten slängde åt mig ett par i storlek 25. Jag tvärvägrade och sa att det aldrig kommer gå. Hon envisades med att det visst skulle gå, så jag varnade henne för att byxorna skulle kunna spricka innan jag pep iväg. Byxorna åkte på och satt som ett smäck! All träning har äntligen börjat ge resultat, och även om jag är smal så trodde jag inte att jag är så här smal! Med världens största leende på läpparna gick jag ut med kassen från Vero Moda. I kassen ligger ett par byxor med storlek 25 i midjan. Världens nästa tisdag. 1:a april 2014, inte ens ett aprilskämt- det är sant! 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KassandraPalma:

oj, riktigt liten storlek

Svar: Jag vet, jag är lika chockad själv :) men glad såklart!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :