Solig söndag med efterlängtad vän

publicerat i Allmänt, Träning;
Idag var det tänkt att vi skulle bättra på kunskaperna i kvalitetsteknik och inte bättra på brännan, men tyvärr så blev det mer åt det sistnämnda då vädret bjöd på en hejdundrande eftermiddag. Himlabadet var fullt av badande, glada människor medan jag och Tove snällt satt utanför grindarna och suktade med skolböckerna i famnen. Brända och fina blev vi, det är det som räknas.
Idag har jag ätit mina första mål efter mitt nya matupplägg som är tänkt. Det är väldigt svårt att få i sig all mat, men jag tycker ändå det går hyfsat bra. Är det mer mat mina muskler behöver så är det mat dom ska få. Var tyvärr tvungen att unna mig en glass idag i stekvädret, jag menar jag tänker fortfarande vara mänsklig så en och annan glass får jag räkna med att det slinker ner dessa sommardagar.

Kommentera inlägget här :