Sista dagen

publicerat i Allmänt;
I morse stod klockan på rigning vid sex för att jag skulle dra mig iväg till gymmet på ett träningspass. Dock blev det inget gym då jag var så himla trött efter att jag inte kunnat somna igår kväll då min mage var på krångelhumör. Hälsa före träning- så är det.
Idag är det full kalender som vanligt, dessutom är det sista dagen i Sandviken på två veckor då jag åker tillbaka till Sundsvall ikväll. Men att skriva på anställningsavtal, köpa upp ett presentkort på 750:-, kolla på träskor, klippa håret och åka på kalas ska jag nog hinna klämma in. Haha, helt fantastisk hur mina dagar ser ut. Hoppas du får en lite lugnare start på veckan, kram<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

Var ska du jobba? :)

Svar: Jag ska jobba på Ångkraften, Sandvik :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :