På måndag startar vi!

publicerat i Mat och recept, Träning;
På måndag är det dags att starta mitt nya liv och hoppa på vägen som ska ta mig närmare min dröm. Igår fick jag mitt efterlängtade kostschema som kommer hjälpa mig i form till den kropp som jag vill ha. Det kommer innebära mycket fokus, stark vilja och mycket hård träning för att nå dit, men jag hoppas jag kommer att lyckas. Varje fredag är det sedan mätning och vägning av kroppen för att se vad som hänt under veckan. Gissa om jag är pepp, nu kör vi!
Vikt: 67 kilo
Midjemått: 78 cm
Lårmått: 57,5 cm
Armmått: 29 cm
Stussmått: 101 cm
Idag är det lördag och jag ska alldeles strax sticka iväg på spinning. Det var många veckor sedan jag hade ett pass nu så ska bli så himla kul att komma tillbaka till spinningsalen och ge kroppen en ordentlig omgång. Sen är jag såklart lite extra taggad i och med att jag vet att mitt seriösare träningsliv börjar nu. Whii, jah fattar inte att det händer här och nu!

Kommentera inlägget här :