Midsommarfint!

publicerat i Kläder och skor, Shopping;
Det gäller att vara ute i god tid om man vill hitta fina kläder till speciella högtider. Nu närmast har vi midsommarhelgen att se fram emot och vi hoppas ju såklart på massvis med sol och värme då. Jag har spanat in två fina outfits från H&M som jag funderar på till mig och Erik, men jag är inte säker än. Eftersom jag hade långklänning förra året känns det lite sam- samma att köra på det i år igen, men samtidigt så är dom så oerhört vackra och tidlösa, och man kan använda dom när som helst, både till vardags och fint. Sen gillar jag de små enkla detaljerna som ett vitt skärp i midjan som modellen har och det veckade tyget upptill, det ger klänningen ett fint lyft! Klänningen finns i två vackra färger och måste jag välja så är min personliga favorit den gröna :)

Kommentera inlägget här :