Marknadsdag

publicerat i Allmänt, Shopping;
Shopping, shopping och mera shopping. Ja, idag har det fyndats ordentligt här i Rättvik och jag tycker det är så mysigt med marknad! Det är någon speciell stämning som jag inte kan sätta fingret på vad det är exakt, men det är väldigt skönt att bara strosa runt, kika lite och njuta av att vara utomhus i friska luften. När man sen kommer in i husvagnen så är man sådär lagom trött och bara vill mysa omrking i husvagnen i mysdressen utan att göra någonting speciellt, så skönt. Livskvalitet när den är som allra bäst. 
Men går vi över till nätterna så är dom inte fullt lika mysiga i den trånga, lilla husvagnen, haha. Som bilden visar så behövdes en sväng in på apoteket idag för att införskaffa hörselproppar på grund av något visst litet snarkande som jag inte stod ut med. Att somna vid halv två och sedan vakna till och från hela natten var inte alls så kul. Då var det tur att jag piggades upp med lite shopping senare, haha. Erik har åkt hem med alla fina inköp medan jag stannar kvar för en extra dag med husvagnslivet, så får jag chansen visar jag några av fynden imorgon. Ha nu en fortsatt, fantastisk lördag <3

Kommentera inlägget här :