Jag och Dammis

publicerat i Allmänt, Hemmet;
God morgon första maj! Visst är det härligt att kunna kika ut genom fönstret idag och mötas av strålande solsken? Jag njuter och känner mig riktigt bortskämd med alla dagar vi haft finväder. Idag ska jag och Dammis ha sällskap på förmiddagen för att göra lägenheten fin och redo för avfärd. Ja, imorgon är faktiskt min sista dag i Sundsvall och sen ses inte vi på över en vecka. Då är det roligt att lämna ett fint rum och sedan få komma hem till det fina igen.
Annars är det lite mer på städfronten som ska göras. Jag har tvättid i eftermiddag och sedan skall tvätten strykas och all packning skall göras i ordning. Där emellan tänkte jag försöka hinna med ett gympass, biceps och rygg idag- tjihoo, men även en liten promenad för att njuta av de härliga solstrålarna. Känns väldigt otacksamt att sitta inne en sån här fin dag. Glad första Maj, hoppas solen skiner lika mycket på dig<3

Kommentera inlägget här :