Fredagsträning

publicerat i Allmänt, Träning;
Hej på er! Kom precis hem från ett ensamt och tufft förmiddagspass på gymmet. Eftersom det var tomt i lokalen vågade jag stöna, pusta och ta i ännu mer än vanligt, haha, ändå orkade inte kroppen svara på mitt engagemang. Så typiskt! Men jag gjorde mitt bästa och det är väl huvudsaken det. Jag passade även på att ta lite bilder, men det är svårt när man både ska träna och knäppa kort. Får ta med systemkameran nästa gång med självutlösare för rättvisare bilder.
Idag är det packning som gäller och att göra i ordning lägenheten för en helg i Rättvik. Det är marknad där och mamma och pappa har dragit upp husvagnen så jag och Erik ska campa tillsammans med dom. Det betyder att jag måste packa båda varma och praktiska kläder, sånt är inte min starka sida. Men innan vi åker dit väntar först  Funkyshow på Folketshus och nerverna börjar sakta smyga sig på!

Kommentera inlägget här :