Dagen efter

publicerat i Allmänt, Kläder och skor;
Igår när jag var tillbaka i Sundsvall så fanns det ingen tid till att i lugn och ro packa upp väskorna, mysa omkring och bara ta det lugnt utan då var det bara att svira om och pysa iväg på inflyttningsfest. Långklänning och mina nya älsklingar åkte på! Härliga vänner, massa tok och sen hemkomst. Det känns att det är dagen efter även om jag var den enda av oss som inte drack alkohol utan höll mig till Pepsi Max, haha. 
Idag är det söndag och solen skiner in genom fönstret. Jag är precis redo för att svänga förbi gymmet och köra en stund. Sedan väntar plugg hela dagen och jag tror minsann att det får bli på en filt ute i det gröna gräset idag så man får njuta lite av solen. Hoppas du får en härlig söndag och att solen skiner på dig med<3

Kommentera inlägget här :