Hemma!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Shopping;
Så var vi efter några härliga dagar i Göteborg och Ullared hemma. Borta bra men hemma bäst, konstigt att man alltid känner så. I och för sig hade vi båda kunnat tänka oss att stanna någon dag till då vi bara blev borta en weekend, men eftersom jobben kallar fick vi pallra oss hemåt, väldigt nöjda med de dagar vi ändå fick lediga tillsammans. 
I Ullared blev det shopping i stora lass. Mycket fin heminredning, bra med herrkläder, hygienartiklar, mat- ja det mesta! De två dagarna som vi sprang omkring inne i varuhuset var tillräckliga, men jag hade kunnat stanna en dag till bara för att minimera på stressen, haha. 
Igår var det först ett förmiddagspass på jobbet och när jag kom hem var det bara att ta tag i hallen som såg ut som ett bombnedslag med alla shoppingkassar från Ullared. Senare på kvällen åkte jag och två av mina brudar på Bilbingo och gissa vad! Jag kammade hem 1200:-. Jag som aldrig, aldrig vinner annars, jag blev så glad :)

Kommentera inlägget här :