Nya broderier

publicerat i Allmänt, Handarbeten, Skola och utbildning;
Jag tror nog minsann att det fanns en och annan själ där ute som höll en liten tumme för mig idag under förmiddagen, för tentamen som vi fick var faktiskt av det lättare slaget :) Tyvärr hade jag ju inte pluggat någonting inför den, men det kändes bra att jag åtminstone kunde lite och inte var lika förvirrad som under den förra tentan :)
 
Som ett brev på posten (bokstavligt talat), kom även vårkatalogen hos Ateljé Margaretha hem i brevlådan idag! Jag skyndade mig in på mitt rum och slet upp plasten och började bläddra. Finns så mycket fint att brodera så jag tror jag ska ta och beställa hem någonting litet och fint bara som en belöning för att det faktiskt kändes så bra idag :) Men först väntar lite ekonomiplugg!

Kommentera inlägget här :