Ledighet

publicerat i Allmänt, Handarbeten;
Det är så himla skönt att vara hemma i sin egen lägenhet med människan jag valt att leva med, där vi kan göra vad vi vill, när vi vill, hur vi vill och utan att ta hänsyn till någon annan. Det är mitt hem. Mitt. Och ingen, absolut ingen kan ta det ifrån mig <3

Idag ska jag bara ta det lugnt med tv- tittande och brodering. Har en tavla som jag ska göra klar och en duk som ska follas. Så skönt att bara kunna ta det lugnt för en gångs skull men absolut ingenting inplanerat i kalendern. Därför passar jag på att göra saker som jag älskar men som jag inte hinner med annars. Mums för kropp och själ!
 
Jag funderar på att unna mig nått nytt och fint att brodera såhär efter tentaperioden, men jag kan inte bestämma mig för vad! Finns alldeles för mycket fint :)

Kommentera inlägget här :