Ska man bli förvånad...

publicerat i Allmänt, Träning;
Ska man bli förvånad, det är allt jag säger. Nu på eftermiddagen var jag och Tove iväg och testade IndorWalking och det var verkligen superkul. Ungefär som spinning, inte fullt lika jobbigt kanske, men snudd på! Sen vill jag inte göra ett allt för stort omdömme än eftersom det var första gången som jag gick, och det brukar ta några gånger innan man kommer in i allt nytt som man testar.
Hursom gick vi på passet, svettades som sjutton och var glada och nöjda :) Men när vi kom till vårat skåp så var det slut på fröjden. Där stod vi och försökte öppna mitt kodlås men det gick absolut inte. Efter att ha försökt i en kvart var vi tvugna att gå till receptionen på träningsanläggningen och fråga om dom hade en låsknipsare, och tacka gudarna för att dom hade en! Så den "lilla" saken lånade vi och öppnade upp vårat skåp med, innan vi sedan halvsprang hem för att hinna duscha innan vi skulle med tåget hem. Kaos i vanligt ordning när jag och Tove är i farten!

Kommentera inlägget här :