På spaning...

publicerat i Kläder och skor, Shopping, Träning;
Just nu suktar jag efter ett par nya inomhusskor till träningen då mina nuvarande börjar osa allt för mycket av det goda som produceras under ett träningspass. Jag tänker fortfarande spara de gamla skorna till spinningklasserna, men till alla övriga pass känner jag att det är dags för ett par nya. Jag menar det är inte speciellt kul när man hoppar omkring i salen och för varje landning på foten man gör kommer det en stinkande pust upp från fötterna. Nej, usch och fy! In med lite nytt och fräscht :)
För tillfället har jag snöat in väldigt mycket på Nike eftersom jag tycker dom har så otroligt snygg design på sina skor. Sen om de är bäst kan jag inte göra något utlåtande om. Jag tänkte visa några i min smak som jag hittat efter lite småsuktandes ikväll.
 
 
Min personliga favorit är dom nedersta eftersom de har snyggast passform. Ska jag se till färgen så tycker jag såklart skon i mitten. Ju mer rosa desto bättre, hihi :) Nej, lite mer letande tror jag så blir nog det här bra!
Kram<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Leta efter en coresko med hård sula! Om du ska köra tyngre vikter med benböj och annat är det sjukt viktgt att stå stadigt. I en löparsko vinglar man lätt medan en coresko med hård sula gör att man står stadigt ;) kram

Svar: Hur vet man om det är en core- sko då? :) och var får man tag i sånna! Tack för tipsen :) Kraaam
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Quist:

Du vet dom skorna jag köpte? dom som du inte alls blev avis på? ;) dom är GALET sköna & värt varje öre. nu har ju jag dock 50 % men ändå värt :) dom är så lätta & sköna! :)

Svar: Är dom? Men vad hette den skon nu igen, och var köpte du ditt par? :) Tack för tipset. Kram
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :